تکنیک های سایت های کلیکی

این وبلاگ ترفند های بدست آوردن پول است مخصوصا از سایت های کلیکی

تکنیک های سایت های کلیکی

این وبلاگ ترفند های بدست آوردن پول است مخصوصا از سایت های کلیکی

زیر مجموعه در سایت های کلیکی


زیرمجموعه (نفرات) چیست؟زیرمجموعه ها کاربرانی هستند که تحت عنوان شما فعالیت می کنند و به ازای هر تبلیغی که مشاهده می کنند، مبلغی هم به حساب شما افزوده می شود. در باکس پازل دو نوع زیرمجموعه داریم:

1. زیرمجموعه مستقیم :
زیرمجموعه مستقیم فردی است که به صورت مستقیم توسط شما به سایت معرفی می شود و به وسیله لینک مخصوص شما در سایت ثبت نام می کند.

2. زیرمجموعه اجاره ای :
زیرمجموعه اجاره ای فردی است که به صورت مستقیم و بدون معرف در سایت ثبت نام کرده باشد و شما می توانید آنها را اجاره کنید.

*نکته: به طور کلی تمام افرادی که در باکس پازل ثبت نام و فعالیت می کنند زیرمجموعه یک فرد دیگر هستند؛ یا به طور مستقیم توسط فردی به سایت دعوت شده اند و یا بعد ازمدتی توسط فردی اجاره می شوند. این فرایند هیچ تأثیری در فعالیت کاربران ندارد.

چگونه زیرمجموعه بگیریم؟به طور کلی سه راه برای گرفتن زیرمجموعه وجود دارد :

 1.  به وسیله لینک مخصوص خودتان :
در باکس پازل لینکی اختصاصی به شما تعلق می گیرد که اگر کسی توسط آن وارد باکس پازل شود و در آن ثبت نام کند به صورت اتوماتیک زیرمجموعه مستقیم شما خواهد شد. شما می توانید این لینک را در وبلاگ و یا وبسایت خود قرار دهید تا بازدید کنندگان با استفاده از آن در باکس پازل ثبت نام کنند و به زیرمجموعه های مستقیم شما اضافه شوند .

لطفاً به این نکته توجه کنید که قبل از شروع به جذب زیرمجموعه مستقیم و کسب درآمد از انها باید حداقل 15 روز از زمان ثبت نام شما گذشته باشد و حداقل چهار تبلیغ مشاهده کرده باشید.

برای مشاهده لینک مخصوص خود می توانید اینجا کلیک کنید .

 2.  صحبت کردن :
شما می توانید با صحبت کردن با دوستان و آشنایان خود و معرفی باکس پازل به آنها ، آنها را متقاعد کنید که در باکس پازل ثبت نام کنند و در هنگام ثبت نام در باکس پازل نام کاربری شما را در قسمت معرف وارد کنند. در این صورت ، این افراد نیز زیر مجموعه مستقیم شما خواهند شد .

 3.  اجاره کردن :
شما می توانید با پرداخت مبلغی ، زیرمجموعه های اجاره ای را به مدت یک ماه تحت اجاره خود در بیاورید . این برده داری نیست ! چون درآمد آنها کم نمی شود و آنها نیز در این رابطه برنده هستند و به کسب درآمد می پردازند.

تعداد زیرمجموعهقیمت ماهانه برای هر نفر
0 -> 2502500 ریال
251 -> 5002700 ریال
501 -> 7502900 ریال
751 -> 10003100 ریال
1001 -> 12503200 ریال
1251 -> 15003300 ریال
1501 -> 17503400 ریال
بیشتر از 17503500 ریال

جدول: قیمت اجاره هر نفر برای 30 روز بر اساس تعداد نفرات اجاره ای